معرفي ايده براي فعاليت در اينستاگرام
معرفي ايده براي فعاليت در اينستاگرام
ايده شماره 1: محصولات و خدمات خود را در اينستاگرام بفروشيد
فروش خدمات و كالا يكي از رايج ترين راه هاي كسب درآمد نه تنها از طريق اينستاگرام، بلكه به طور كلي از طريق انواع شبكه هاي اجتماعي است. به عنوان يك قاعده، كاربر يك حساب شخصي ايجاد نمي كند، بلكه صفحه اي از فروشگاه خود را ايجاد مي كند. البته نمي توان فقط پست هاي خسته كننده اي در مورد ورود مجموعه جديد كيف ها يا فروش ست هاي اتاق خواب گذاشت. فعاليت مناسب و حرفه اي تر را با استفاده از خدمات irpanel تجربه كنيد.
محتوا بايد جالب، جذاب، جذاب باشد. وبلاگ نويس بايد ياد بگيرد كه چگونه محصول خود را به درستي ارائه كند و خلاق باشد. ذكر قيمت الزامي است تا خريدار بالقوه بلافاصله متوجه شود كه در يك فروشگاه واقعي اينستاگرام است. محبوب ترين حوزه هاي اينستاگرام عبارتند از:
- بلاگري
- لوازم آرايشي
- حيوانات
- گياهان
- كالاهاي خانگي
- آموزشي
- محصولات دست ساز
- گردشگري
- مجموعه هاي هديه و كيك، ميوه هاي عجيب و غريب.
مثلا شما زبان انگليسي تدريس مي كنيد. براي جذب يك دوره از دانش آموزان، شما بايد نشريات جالبي را نه تنها براي خود كشور منتشر كنيد، كه چشم اندازهاي روشني را باز مي كند، بلكه نكاتي براي يادگيري زبان، راه هاي جالب براي تسلط بر الفباي پيچيده انگليسي نيز دارد. هنگامي كه يك مربي تناسب اندام مي خواهد مشتريان را به كلاس هاي خود جذب كند، بايد برنامه خود را با پست هاي ورزشي و روش هاي اصلي كاهش وزن كم كند.
- در اينستاگرام، مشتركين بيشتر جذب تصاوير مي شوند: روشن، زيبا، غير معمول. به انتخاب مواد تبليغاتي توجه ويژه اي داشته باشيد.
- متن نيز مهم است. اگر وظيفه تصوير جلب توجه شخصي است، پس توضيحات محصول بايد او را در تصميم گيري براي خريد تقويت كند.
- هنگام پردازش عكس ها، از فيلترهاي ويژه اي كه در اينستاگرام موجود است استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد كه اين سرويس هنوز به عنوان يك پلت فرم اشتراك گذاري عكس قرار دارد، بنابراين جعبه ابزار آن همه چيز مورد نياز شما را دارد.
- با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد. مطمئن شويد كه به تمام سوالات كاربران در مورد ويژگي هاي محصول يا ويژگي هاي خدمات پاسخ دهيد.
- عكس هاي شخصي را به حساب تجاري خود اضافه نكنيد. ياد بگيريد تبليغات برند را از حريم خصوصي خود جدا كنيد. بعيد است كه مصرف كنندگان آن را دوست داشته باشند اگر فيد خبري شامل تصاوير سه فرزند شما كه با خمير شكلات آغشته شده اند در ميان عكس هاي زيباي جواهرات دست ساز باشد. اين براي يك آلبوم عكس خانوادگي عالي است و باعث لبخند خانواده شما مي شود، اما مشتركيني كه به كسب و كار شما علاقه مند هستند به آن نيازي ندارند.
- معيار را در تعداد انتشارات رعايت كنيد. شروع به ارسال هرزنامه نكنيد.
- به طور مداوم مخاطبان هدف خود را گسترش دهيد.
ايده شماره 2: فروش تبليغات در پيج
تبليغات نه تنها موتوري براي تجارت است، بلكه ابزاري عالي براي كسب درآمد در شبكه هاي اجتماعي است. اصل كار بسيار ساده است. ابتدا كاربر با تبليغ كننده مذاكره مي كند. او سپس مطالب تبليغاتي يا خلاقيت هاي سفارش داده شده را دريافت مي كند، خودش يك ويديو مي گيرد يا يك مقاله تبليغاتي مي نويسد. سپس محتوا بر اساس برنامه زماني مصوب يا به درخواست كاربر در صفحه منتشر مي شود.
ايده شماره 3: فروش عكس در اينستاگرام
فقط عكاسان و طراحان گرافيك حرفه اي مجاز هستند كه مهارت كار در برنامه هاي خاص را داشته باشند. اگر واقعاً اين گزينه را دوست داريد، ابتدا بايد آموزش را طي كنيد كه بيش از يك ماه طول مي كشد. اين حرفه اي نيست كه بتوان در عرض چند هفته ياد گرفت.
- عكاسان چه چيزي مي توانند در اينستاگرام بفروشند؟ آواتارهاي انحصاري، كارتون، لوگو، عكس و تصوير ساده، پرتره (معمولي و متحرك)، طراحي. چه كسي به اين محصولات نياز دارد؟ مديران محتوا، مديران حسابهاي تجاري و كاربران عادي كه ميخواهند محتواي منحصربهفردي براي تبليغ صفحه خود يا افزايش علاقه مخاطبان به دست آورند.
متاسفانه حتي يك درآمد تقريبي را نمي توان به طور خاص براي اين روش سود محاسبه كرد. عوامل بسيار زيادي بر اين امر تأثير مي گذارد. در ميان آنها، شايد مهمترين آنها سطح حرفه اي بودن خود عكاس باشد.
ايده شماره 4: انجام مشاوره بازاريابي
شما مي توانيد به عنوان يك مدير تبليغاتي هم در شركت و هم "براي خودتان" كار كنيد. در مورد دوم، تبليغ حساب هاي ديگران معمولاً يك سرويس مورد توجه است. شركت هايي هستند كه در تبليغات تخصص دارند. سازمان هايي كه مديران ارتقاء را در كاركنان خود ندارند به آنها مراجعه مي كنند. در عرض چند ماه مي توانيد به اين حرفه مسلط شويد.
براي اينكه كسب و كار شما موفق باشد و كسب و كار شما رونق بگيرد، بايد تعدادي از قوانين را دنبال كنيد:
- با نكات رايگان شروع كنيد. اين يك راه عالي براي جذب مشتريان جديد و بهبود مهارت هاي شما در عمل است. ابتدا بايد براي شهرت خود تلاش كنيد و سپس براي شما كار خواهد كرد.
- از پلتفرم هاي ويژه براي تجزيه و تحليل محبوبيت حساب خود و نمايش آمار استفاده كنيد كه به شما كمك مي كند استراتژي تبليغات خود را به درستي تنظيم كنيد.
- فراموش نكنيد كه بهترين كار خود را به مشتريان بالقوه نشان دهيد. براي اين كار بايد يك نمونه كار حرفه اي ايجاد كنيد.
- به طور منظم درگير شويد و مخاطبان خود را افزايش دهيد.
- فرآيند تبليغات را با استفاده از ابزارهاي تبليغاتي ويژه بهينه كنيد.
- به طور مداوم مهارت هاي خود را بهبود بخشيد.
ايده شماره 5: فروش اكانت اينستاگرام
در اينستاگرام مي توانيد اكانت هاي صفر و تبليغاتي را بفروشيد. دومي البته تقاضاي زيادي دارد و چندين برابر گرانتر است. هر چه تعداد مشتركين، پست ها، نظرات و لايك هاي بيشتري داشته باشيد، پول بيشتري مي توانيد براي معامله دريافت كنيد.
چرا مردم به چنين صفحاتي نياز دارند؟ حساب هاي تبليغاتي براي فروش ترافيك استفاده مي شود. به عنوان مثال، شما فعالانه صفحه شخصي خود را تبليغ كرديد و مخاطبان زن زيادي را جمع آوري كرديد. اين حساب را ميتوان توسط هر وبمستري كه با تبليغكنندگاني كه محصولات زنانه ارائه ميدهند كار ميكند، خريداري كرد. همچنين ممكن است براي مصرف كننده معمولي كه به عنوان مثال مي خواهد فروشگاه لوازم آرايش آنلاين خود را راه اندازي كند و نياز به يك حساب تجاري با مخاطبان دارد، جالب باشد.
حساب هاي صفر براي مقاصد ديگر استفاده مي شود. آنها را مي توان در بسته بندي با قيمت مناسب فروخت. از اين صفحات براي كلاهبرداري از لايك ها، نظرات و اشتراك هاي حساب هاي تبليغاتي استفاده مي شود. مالكان برنامه هاي خاصي را نصب مي كنند كه به شما امكان مي دهد تمام ربات ها را در "يك پنجره" مديريت كنيد.
اشتباهات معمولي كسب و كار در اينستاگرام و نحوه جلوگيري از آنها
همه نمي توانند شروعي تيز داشته باشند. بسياري آموزش ها و دوره ها را ارائه مي دهند، اما به دلايلي افراد در آنها ثبت نام نمي كنند. سه اشتباه اصلي وجود دارد كه بايد از آنها اجتناب كرد:
- در انجام تبليغات كوتاهي نكنيد.
- عدم تفاهم بين شما و مخاطبان هدف. اگر دانش زيادي داريد، اما مطلقاً نمي دانيد چگونه توضيح دهيد، دوره هاي شما خسته كننده است و بيشتر شبيه سخنراني هاي يك استاد قديمي در مؤسسه است كه به طور دوره اي با مخاطبان به خواب مي رود، پس بايد تاكتيك ها را تغيير دهيد.
- محصول شما قديمي است. دوره هاي شما به سادگي براي كسي جالب نيست. شايد تخصص شما مربوط به گذشته باشد يا حرفه جديدي به وجود آمده است كه جايگزين حرفه شما شده است.
برچسب: ،
ادامه مطلب